خرید و فروش نقره خام , قیمت روزانه نقره

سایت کافه سیلور نوشت:

نقره خام منبع الهام بخش طراحی های چشم گیر جواهر سازان هنرمند است. ویژگی های این فلز گرانبها باعث می شود ساختن و داشتن جواهرات و زیورآلات نقره ای برای مصرف کنندگان در هر سنی جذاب و لذت بخش باشد.
عادت خرید و فروش و سرمایه گذاری و تجارت نقره منبع اصلی رفتار خریدار و مصرف کننده می باشد زیرا گذشته از زیبایی ارزشمندی که ارائه می کند داشتن آن می تواند در بلند مدت سرمایه گذاری مناسب و سود دهی باشد.

کارشناسان کافه سیلور از طریق تماس با شماره 09123498666 و یا استفاده از قسمت چت و گفتگوی وبسایت آماده همکاری و مشاوره با شما در زمینه خرید و فروش نقره خام هستند.

 

نقره خام ساچمه
معرفی نقره خام


نقره خام یا گرانول نقره همان فلز گرانبهای نقره خالص می باشد که در قالب دانه های ریز و درشت به شکل ساچمه در بازار عرضه می شود.
معمولا فلزات گرانبها مانند طلا به شکل شمش ساخته می شود اما ساچمه های نقره کار را برای خریداران، نقره کاران و نقره فروشان راحت تر می کند زیرا حمل و نقل راحت تری دارد و وزن کردن آن آسان می باشد.
عرضه نقره به این فرم مزایای زیادی دارد. ظرافت نقره باعث می شود شما دقیق تر بتوانید نقره خام را وزن کنید و در مقادیر دقیقی به مشتریان ارائه نمایید.
نقره خام طراحی و ساخت انواع قطعات جواهرات و زیور آلات را بسیار ساده تر می کند و سهولت کاربردی مناسبی دارد بنابراین این مزیت ها به ارزش نقره خام می افزاید.

نقره خام ساچمه
کاربرد نقره خام


بیشترین مصرف نقره خام در ساخت و تولید جواهرات می باشد اما در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پزشکی و دارویی با توجه به ویژگی های خاص آن نیز، کاربردهای فراوانی دارد. اما بحث اصلی ما حول استفاده از این فلز گرانبها در جواهر سازی و سرمایه گذاری است.


خرید و فروش نقره خام


نکات اصلی خرید و فروش نقره خام


عیار نقره


اگر قصد خرید و فروش یا سرمایه گذاری برای نقره خام را دارید کافه سیلور توصیه می کند که برای خرید و فروش نقره خام با هدف سرمایه گذاری، ضروری است که حتما  نقره مرغوبی و با کیفیت مطلوبی بخرید که دارای استاندارد خلوص 99.9 درصد است.
 قیمت و خرید و فروش نقره خام تحت تاثیر نوسانات لحظه ای بازار ارز می باشد .
مرغوب ترین نقره برای خرید و فروش نقره با عیار 925 یا نقره استرلینگ می باشد که به دلیل کیفیت خوب و نرم بودن آن درساخت انواع زیورآلات به کار می رود.

نقره خام ساچمه
خرید نقره اصل


نقره از جمله فلزات با ارزشی است که سودجویان برای کسب سودهای غیرقانونی هرگز بیکار نمی نشینند و هر کاری انجام می دهند تا بتوانند نقره های تقلبی را به بازار وارد کنند.


پیشنهاد کافه سیلور


برای تشخیص نقره اصل از تقلبی راه های بسیاری وجود دارد که در اینجا ما به سه روش ساده و در دسترس اشاره می کنیم.


تشخیص از طریق آهن ربا


برای تشخیص صحیح نقره اصل از تقلبی همیشه در هنگام خرید یک قطعه آهن ربا به همراه خود داشته باشید نقره اصل جذب آهن ربا نمی شود.


استفاده از تکه های یخ


نقره اصل در برابر تکه های یخ سریعتر از شرایط معمول ذوب می شود.


تشخیص توسط مایع سفید کننده


یک تکه پارچه سفید را به وایتکس آغشته کنید و بعد آن را بر روی قطعات نقره بکشید اگر نقره شما و پارچه سفید، سیاه شد بدانید که نقره اصل می باشد.


اعتبار برند و فروشنده نقره


اگر شما به عنوان سرمایه گذار نقره خام فعالیت می کنید بهتر است برای خرید و فروش مطمئن پیگیر فروشنده ای معتبر باشید.
البته شما می توانید در بازار از طریق حراجی ها و یا بازارهای آنلاین و یا مجموعه داران اقدام به خرید و فروش نقره خام کنید اما به یاد داشته باشید با تحقیق و بررسی بیشتر در مورد سوابق و برند و اسم و رسم فروشندگان راهی مطمئن و ایمن برای تجارت خود خواهید یافت.
برای خرید و فروش مطمئن نقره خام کافی است به سراغ فروشندگان و فروشگاه های معتبر بروید معمولا فروشندگان معتبر به شما فاکتور فروش به همراه مهر و ضمانت ارائه می نمایند.
بسیاری از فروشگاه های اصیل عضو اتحادیه ها و سازمان های حرفه ای می باشند.
با خرید نقره خام که هرگز فاسد نمی شود و امروزه بیش از گذشته قیمت آن در بازار جهانی رو به افزایش است. سرمایه گذاری کم ریسک تری می توانید در بلند مدت داشته باشید.
البته شایان ذکر است که برای سرمایه گذاری در تجارت نقره بایستی هدف خود را شفاف و با ریسک متعادل تعیین کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین استراتژی را انتخاب نموده و براساس آن اقدام کنید.
اگر برای خرید و فروش نقره احساس می کنید کل سرمایه شما احتمالا در خطر است پس 10 تا 15 درصد آن را برای شروع در نظر بگیرید.
با توجه به وضعیت قیمت ارز، طلا، دلار و غیره سرمایه گذاری و خرید و فروش نقره با استقبال بیشتری از مردم در یکسال اخیر روبرو شده است.
مطلوب ترین سرمایه گذاری نگرش سرمایه گذاری در بلند مدت است و از گذشته تا کنون ثابت شده است ارزش فلزات گرانبها همیشه رو به افزایش است پس آرامش خود را حفظ کنید و به نوسانات لحظه ای و روزانه قیمت نقره در بازار حساسیت نشان ندهید.
اگر هدف شما کسب سود در مدت زمان کوتاهی باشد کافه سیلور تذکر می دهد به تنهایی اقدام به خرید و فروش نکنید و در راستای رسیدن به اهداف مالی و کسب سود معقول با کارشناسان خبره و متخصص مشاوره کنید.
قبل از خرید نقره حتما از فروشنده درخواست کنید قیمت مشخصی را با توجه به نرخ روزانه ارز به همراه فاکتور رسمی به شما ارائه کند.

کارشناسان کافه سیلور از طریق تماس با شماره 09123498666 و یا استفاده از قسمت چت و گفتگوی وبسایت آماده همکاری و مشاوره با شما در زمینه خرید و فروش نقره خام هستند.


خرید و فروش نقره ایرانی و خارجی


نقره ایرانی و نقره خارجی از نظر کیفیت و فرمول تفاوت زیادی با هم ندارند. تنها تفاوت آنها بسته به منبع  استخراج نقره و کیفیت های متنوع می باشد.
نقره ایرانی کیفیت خوبی دارد اما قیمت پایین تری نسبت به انواع نقره اماراتی، ترک و تایلندی دارند.


فروش نقره خام


نقره خام استعداد هنرمندان جواهر ساز را به چالش می کشد و قطعات جواهر نقره با جلوه زیبا و چشم نواز خود همه را ناخودآگاه به سمت خویش می کشاند.
انتخاب و خرید نقره خام مرغوب و با کیفیت را برای ساختن انواع زیورآلات و جواهرات چشم نواز در کافه سیلور تجربه کنید.

انصراف از نظر
فقط کاربران عضو می توانند نظر بدهند