خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2022"  از "مهر"

مشاوره رایگان کسب و کار
گروه مشاورین جوکار این مسئولیت را به عهده می‌گیرند تا با یک مشاوره شغلی خوب، شما را در راه رسیدن به رشد مالی و یا شروع یک کسب و کار جدید و یا حتی پیدا کردن شغل و کار ایده‌آل هدایت کنند. این حمایت، در قالب مشاوره کسب و کار و مشاوره شغلی و همچنین مشاوره تلفنی امکان‌پذیر است.
قیمت رکاب انگشتر طلا مردانه
انگشتر به عنوان یکی از اکسسوری های پرطرفداران می باشد. یکی از مواردی که اغلب در زمان خرید به آن توجه دارند رکاب انگشتر عقیق می باشد . رکاب های انگشتر در دو نوع زنانه و مردانه طلا در بازار یافت می شوند که به علت طراحی خاص نظر خریداران زیادی را جلب خود می نماید .امروزه انواع مختلفی از رکاب انگشتر در بازار یافت می شود .
خواص سنگ موزانایت سنگ موزانایت چیست؟
موزانایت سنگی است که مدت زمان زیادی از شناخت آن نمی‌گذرد. این سنگ در ایالت آریزونا کشف شد و نام خود را نیز از شیمیدانی که این سنگ را پیدا کرده است، گرفته است. سنگ موزانایت یک سنگ کم‌یاب و گران‌بهاست و از لحاظ شیمیایی یک سیلیکون کاربید محسوب می‌شود.
نحوه محاسبه طلای ۱۸ عیار چگونه است؟
نحوه محاسبه قیمت طلا یکی از چالش های خرید طلا و جواهرات است که در این مقاله به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد. بسیاری از ما نمی دانیم که چرا هنگام خرید طلا باید اینقدر هزینه کنیم، اما وقتی آن را می فروشیم، قیمت طلا کاهش می یابد.