يكشنبه, 9 اردیبهشت 1403 02:45:49 ب.ظ

تحلیل و اخبار نوری

7 ماه پیش
#615 نقل قول
شرکت پتروشیمی نوری شرکت صنایع پتروشیمی ایرانی است، که در تیرماه ۱۳۸۶ توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و با سرمایه‌گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شد. این مجتمع اکنون با ظرفیت ۴٫۵ میلیون تن در سال به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد آروماتیکی جهان شناخته می‌شود. پتروشیمی نوری به پاس قدردانی از زحمات محمود نوری که از طراحان این مجتمع بود و در فروردین‌ماه ۱۳۸۵ در این مجتمع درگذشت، تغییرنام یافت.

از نظر جغرافیایی، مجتمع پتروشیمی نوری در زمینی به مساحت ۶۱ هکتار در حاشیه شمالی خلیج‌فارس به فاصله ۲۸۰ کیلومتری از مرکز استان بوشهر، در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بندر عسلویه واقع شده‌است و خوراک آن توسط شرکت ملی نفت ایران تامین می‌شود.

سهام‌داران اصلی شرکت پتروشیمی نوری، شامل: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (۷۶ درصد)، شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (۱۷ درصد) و شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (۶ درصد) می‌باشند.[۶] بخشی از سهام شرکت پتروشیمی نوری نیز در بازار بورس تهران معامله می‌شود.سود خالص این شرکت در سال مالی۱۳۹۷ برابر با ۲۱۵۶ میلیارد تومان بوده‌است
0
7 ماه پیش
#616 نقل قول
درباره نوری

شرکت پتروشیمی نوری چهارمین شرکت آروماتیک ایران است که بعنوان بزرگترین تولید کننده مواد آروماتیکی در ایران و یکی از بزرگترین مجتمع های آروماتیکی در دنیا شناخته می شود. این شرکت از جمله طرح های استراتژیک برنامه 5 ساله سوم شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بوده است که در حال حاضر از جمله مجتمع های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس(هلدینگ خلیج فارس) می باشد. این مجتمع در زمینی به مساحت 61 هکتار در حاشیه شمالی خلیج فارس به فاصله 280 کیلومتری از مرکز استان بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بندر عسلویه واقع شده است. این مجتمع به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات آروماتیکی در جهان با ظرفیت اسمی 4/5 میلیون تن در سال به صورت رسمی در تیرماه 1386 افتتاح شده و تاکنون درحال فعالیت و تولید می باشد. عملیات اجرایی این مجتمع در آذرماه 1379 آغاز و اولین واحد آن در اوایل نیمه دوم سال 1385 راه اندازی گردید. سرمایه گذاری انجام شده در این مجتمع حدود 8 هزار میلیارد ریال می باشد که به صورت مستقیم برای حدود 1200 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
0
7 ماه پیش
#617 نقل قول

کلیات شرکت

شرکت پتروشیمی نوری، چهارمین تولیدکننده محصولات آروماتیک کشور، به ظرفیت ۴.۵ میلیون تن در سال، در زمینی به مساحت ۶۱ هکتار در استان بوشهر، بندر عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس احداث شده‌است.

مساحت :‌  61 هکتار

سال تاسیس شرکت :  1377    

سال افتتاح رسمی مجتمع :  1386    
موقعیت جغرافیایی : استان بوشهر، بندر عسلویه،منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
مالکیت : با عنایت به عرضه اولیه 10 درصد از سهام این شرکت در تاریخ 22 تیرماه 1398 در بورس اوراق بهادار تهران، ترکیب سهامداران این شرکت تا تاریخ 29 اسفند 1399 به شرح ذیل می باشد:

- شـرکت پتروشـیمی خلیـج فـارس(62.68 درصد)

- شـرکت صنعتـی شـیمیایی و پتروشـیمی تامیـن (15.3درصد)

- شـرکت سـرمایه‌گذاری صنـدوق بازنشسـتگی کشـوری (5.59درصد)

- سایر سهامداران : (10.49درصد)
*سرمایه : ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

* خوراک مجتمع (مواد اولیه(:

۷۷/۴ میلیون تن در سال شامل:

میعانات گازی      5/۴ میلیون تن    دریافتی از پالایشگا ههای مجتمع گاز پارس جنوبی

بنزین پیرولیز       270 هزار تن           دریافتی از پتروشیمی جم (الفین دهم)

شرکت پتروشیمی نوری، سرویس های جانبی خود همچون برق، بخار، انواع آب، نیتروژن و ... را از شرکت مبین انرژی خلیج فارس (یوتیلیتی متمرکز) دریافت می نماید .

کاربرد محصولات :  



تهیه و تولید: پلی استرها، الیاف مصنوعی، رنگ ها، رزین ها، بطری های یکبار مصرف، نایلونریا، شوینده ها، ترکیبات دارویی، سموم دفع آفات، حلال صنعتی

- کاربرد محصولات فرعی:

یکی از مهمترین خوراک های واحدهای الفینی همچنین قابل استفاده در صنایع پالایشگاهی جهت تهیه فرآورده های نفتی

گواهینامه دریافتی:

- سیستم مدیریت کیفیت صنایع نفت،گاز و پتروشیمی  (ISO/TS 29001)

- سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست   (MS-HSE)

- سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی    (ISO 45001)

- سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه   ISO/IEC 17025))

- سیستم مدیریت محیط زیست  ISO 14001))

- سیستم مدیریت انرژی   ISO 9001))

- سیستم مدیریت صلاحیت و توسعه کارکنان   ISO 50001))

- سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتریان   (ISO 10004)

- سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان  (ISO 10002)
0
7 ماه پیش
#618 نقل قول
به گزارش نوری ، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، این رویداد بین المللی با حضور نمایندگان تمامی شرکت های بزرگ و غول های نفتی و تکنولوژیکی دنیا برگزار می شود و علاوه بر بازدید از نمایشگاه تخصصی، پنل های متعددی را در سطح روسای جمهور، وزرای نفت و انرژی، مدیران عامل شرکت های بزرگ و نمایندگان صنعت نفت کشورها ارائه می کند که در آن فرصت بی سابقه ای برای کسب اطلاعات، آشنایی با تکنولوژی های نوین، و به اشتراک گذاری تجربه برای سایر شرکت کنندگان فراهم می باشد.
بنابراین گزارش، در آوردگاه معتبر WPC که با هدف شناسایی و معرفی شرکت های فعال با عالی ترین درجه و سطح استاندارد شکل گرفته است، برجسته ترین پروژه ها و نوآوری های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در سه محور توسعه تکنولوژی، مسئولیت اجتماعی و تعالی جوانان، در قالب جایزه تعالی به رقابت می پردازند.
بر این اساس شرکت پتروشیمی نوری با رویکرد فناورانه در حوزه محیط زیست و معرفی پروژه شیرین سازی گاز های فلر، پای در این جایزه جهانی نهاد و توانست با درخشش در میان ۴۰۰ پروژه فناورانه از کشورهای مختلف جهان، و متقاعد ساختن داوران برجسته بین المللی، افتخاری بی سابقه را رقم زده و به عنوان یکی از سه فینالیست بخش توسعه تکنولوژی در کنار دو شرکت بزرگ دیگر از کشورهای آمریکا و کانادا قرار گیرد.
گفتنی است شرکت پتروشیمی نوری، با دریافت این عنوان ارزشمند بین المللی در کنار رتبه دوم جایزه ی بزرگ نوآوری در فرایند ICIS و جوایز ۵ و ۶ ستاره رقابت بین المللی تجربه برتر برای «فرایندها» و «مدیریت دانش» که پیش از این دریافت کرده بود توانست با اقتدار سه گانه بین المللی خود را کامل کند و بدین ترتیب بار دیگر نام خود و صنایع بزرگ پتروشیمی خلیج فارس را در عرصه جهانی و در سطح بهترین ها مطرح نماید.
0
7 ماه پیش
#619 نقل قول
به گزارش سایت خبری نوری ، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، این نشست صمیمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و به پاس قدردانی از فعالان رسانه ای چهار شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر با حضور مهندس صانعی مدیرعامل این شرکت در سالن کنفرانس مجتمع نوری برگزار شد.
بنا بر این گزارش مهندس صانعی ضمن تبریک روز خبرنگار، از همراهی صادقانه اصحاب رسانه قدردانی کرد.
وی مطالبه گری را اصلی ترین رسالت قشر خبرنگار دانست و افزود : بدون شک مطالبه گری منصفانه و نقد کارشناسانه می تواند نه تنها باعث پیشرفت و آبادانی منطقه گردد بلکه می تواند ما شرکت ها را هم در مسیر بهبود یاری کند.
مدیرعامل پتروشیمی نوری در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده این شرکت در حوزه ی مسئولیت اجتماعی و صیانت از محیط زیست، گزارش جامعی از وضعیت پروژه های متعدد شرکت و دستاوردهای اخیر این مجموعه ی آروماتیکی ارائه نمود.
شایان ذکر است در پایان مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهداء گل و یادبود قدردانی شد.

0
7 ماه پیش
#620 نقل قول
به گزارش سایت خبری نوری،مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، دومین همایش معرفی ناشران برتر بازار سرمایه، با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بورس، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل و مدیران مالی شرکت های فعال در بازار سرمایه، روز گذشته در ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
بنابراین گزارش، شرکت پتروشیمی نوری بر اساس مولفه هایی چون رعایت ‌واجرای صحیح دستورالعمل حاکمیت شرکتی، شفافیت در اطلاعات ،افشاء به موقع اطلاعات، نقش آفرینی در توسعه بازار و تامین منابع مالی ،ارائه گزارش حسابرسی مقبول، پرداخت سود سهامداران از طریق سامانه سجام، افزایش درآمد عملیاتی مناسب و نداشتن تخلفات در یک سال اخیر، به عنوان یکی از ده ناشر برتر از میان ۸۲۸ ناشر بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ شناخته شد .
مهندس صانعی مدیرعامل پتروشیمی نوری پس از کسب جایزه در خصوص دریافت این عنوان ارزشمند گفت : همواره تلاش همکاران ما در هیات مدیره و امور مالی شرکت طی سالیان اخیر بر این بوده است تا با شفافیت کامل، گزارشات حسابرسی و افشاء ها به موقع و قابل اتکا در اختیار سهامدار قرار گیرد و از سوی دیگر سود سهامدار بدون هیچ نگرانی از طریق سامانه و به موقع به حساب آنان واریز گردد.
مدیرعامل نوری با بیان اینکه اعتماد سازی بلند مدت برای سهامداران خرد و نیز رقابت سالم و شفافیت در بازار سرمایه از اولویت های اصلی شرکت است افزود : شرکت پتروشیمی نوری مصمم است تا با برنامه ریزی های دقیق و اجرای پروژه ها و طرح های توسعه ای متعدد ضمن حفظ تولید ایمن و بالاتر از ظرفیت اسمی و استمرار در سودآوری پایدار، شرایط را برای سرمایه گذاری مطمئن و امن سهامداران عزیز محقق نماید.
0
7 ماه پیش
#621 نقل قول
گزارش سایت خبری نوری، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، کارگاه آموزشی خسارت های ناشی از آلودگی های دریایی، با حضور مهندس مرادزاده مدیرکل اداره محیط زیست استان بوشهر و معاونین ایشان، دکتر خاکسار مدیر ارشد مجتمع پتروشیمی نوری، روسای HSE و کارشناسان محیط زیست شرکت های پتروشیمی منطقه و کشور ، 15 تا 17 مردادماه و به مدت سه روز در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی نوری برگزار شد.
در این دوره موضوعاتی مانند آشنایی با انواع فعالیت های آلاینده محیط های دریایی و نقش شرکت های صنعتی در صیانت و حفظ این اکوسیستم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
شایان ذکر است در حاشیه این کارگاه آموزشی، شرکت پتروشیمی نوری به عنوان حامی بزرگ دلفین گوژپشت خلیج فارس، از سه تن از صیادان منطقه که در اقدامی تحسین برانگیز، گونه نادری از جانوران دریایی با نام علمی دوگونگ را از تور ماهیگیری آزاد کرده بودند با اهداء لوح و هدیه تجلیل کرد.
این در حالی است که شرکت پتروشیمی نوری به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مواد آروماتیک ایران، همواره اقدامات گسترده ای را در حوزه حفظ و صیانت از محیط زیست انجام داده و ارزنده ترین عنوان زیست محیطی کشور یعنی صنعت برگزیده سبز را در کارنامه خود دارد.
0
7 ماه پیش
#622 نقل قول
به گزارش نوری،مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، این شرکت در پی هدف گذاری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و برای حرکت به سمت نوآوری در کلاس جهانی، با اجرای پروژه "بهینه سازی گلوگاه‌های فرایند استخراج بنزن با طراحی نوآوری برج ها"،موفق به کسب این جایزه معتبر بین المللی پس از شرکت معتبر و بین المللی UPM Biochemicals شد.
بنابراین گزارش مهندسان جوان و جهادی پتروشیمی نوری این بار با ارائه ای خیره کننده، داوران جایزه ی ارزشمند بین المللی(ICIS Innovation Award2023 ) را وادار به ستایش دانش و اقتدار ایرانی کردند تا شاگرد ممتاز صنعت پتروشیمی ایران در کلاسی جهانی، بالاتر از شرکت های معتبر چینی چون Wanhua ( از بزرگترین تولید کنندگان پلی اورتان در دنیا و رتبه سوم این رقابت)، شرکت آمریکایی PPG (از بزرگترین تولید کنندگان محصولات رنگ و پوشش و رتبه پنجم این رقابت) و شرکت INDORAMA (بزرگترین تولید کننده محصولات PET در دنیا و رتبه ششم رقابت) قرار گیرد.
مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری در پی این دستاورد بزرگ، ضمن قدردانی از کارکنان پتروشیمی نوری ، کسب این جایزه معتبر بین المللی را به همکاران این شرکت و همکاران هلدینگ خلیج فارس تبریک گفت.
وی اظهار داشت : حضور در آوردگاه های علمی جهانی برای محک و ارزیابی فعالیتهای شرکت ، یکی از اصلی ترین سیاست های این شرکت در جهت استفاده از آخرین پیشرفتهای جهانی بوده و مجتمع پتروشیمی نوری تمام پتانسیل های خود را برای شناساندن دانش و توان ایرانی در عرصه های بین المللی به کار خواهد گرفت.
0
7 ماه پیش
#623 نقل قول
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی نوری، دو فرایند «ابزار های بهبود فرآیند دیجیتال» و «مدیریت دانش بصورت سیستمی و دیجیتالی» پتروشیمی نوری در اولین حضور خود در این رقابت های معتبر بین المللی ، موفق شد با درخششی خیره کننده در ارائه دقیق اظهارنامه ها و پاسخ به نقطه نظرات داوران، جایزه های ۵ و ۶ ستاره این رقابت را از آنِ خود نماید.
گفتنی است این رقابت که نهمین دوره آن برگزار گردید بصورت سالانه توسط سه موسسه معتبر بین المللی (Center for Organizational Excellence Research ، Global Benchmarking Network و Best Practice Improvement Resource) در کشور نیوزلند، با حضور داوران متخصص بین المللی و شرکت های بزرگ تولیدی از نقاط مختلف دنیا برگزار می گردد.
بر اساس این گزارش و با توجه به تاکید هیات مدیره و مدیریت عامل شرکت پتروشیمی نوری مبنی بر حضور در رقابت ها و اهمیت ارزیابی توانمندی های مجموعه دراین رویداد مطرح بین المللی، فرایندهای فوق توانستند در بین حدود ۱۰۰ فرایند از کشورهای مختلف جهان (استرالیا، چین، امریکا، عربستان، نیوزلند، هند، فیلیپین، شیلی، امارات، ایران، مالزی،مصر،... ) که به مرحله دوم این رقابت راه‌ یافته بودند، به جمع ۳۰ فرایند فینال راه یابند که از این میان، فرایند «ابزار های بهبود فرآیند دیجیتال» توانست با کسب امتیازات بالا از اظهارنامه و پاسخگویی به سوالات داوران در جلسه دفاع، جایزه ۵ ستاره این رقابت را با عنوان (Excellent International Best Practice) کسب نماید.
در ادامه، فرایند «مدیریت دانش» شرکت پتروشیمی نوری نیز که توانسته بود پیش از این با حضوری مثال زدنی، بالاتر از بسیاری شرکت های بزرگ جهان و به ویژه آرامکو عربستان، به جمع ۱۴ فرایند برتر این رقابت راه یابد، پس از انجام ممیزی داوران بین المللی، جایزه ۶ ستاره این رقابت را با عنوان ( Outstanding International Best Practice) از آن خود کرد تا بدین ترتیب جایزه ای که یک درجه بالاتر از نشان عالی (Excellent) می باشد به ایران عزیز تعلق گیرد.
در پایان این فرایند و در نظرات نهایی داوران آورده شده است : فعالیت انجام پذیرفته در پتروشیمی نوری یکی از جامع ترین سیستم های مدیریتی دنیا می باشد که نشان از بلوغ بالای این فرایندها، برنامه ریزی صحیح، حمایت تیم مدیریتی، و جاری سازی مناسب آن در سازمان دارد و این امر مشارکت تمامی بخش ها و پرسنل را در فعالیت های گسترده سازمان امکان پذیر می نماید. این عنوان تایید می کند که فرایند های فوق در نوری یک Best Practice بین المللی ممتاز در دنیاست و میتواند به عنوان معیار سنجش و الگویی دقیق، مورد توجه شرکت های دیگر قرار گیرد.
شایان ذکر است آماده سازی دو اظهارنامه کتابچه ای به زبان انگلیسی برای هر فرایند، پاسخ به نقطه نظرات داوران و اصلاح اظهارنامه، خلاصه سازی اظهارنامه ، آماده سازی گزارش، و حضور در جلسات متعدد دفاعیه در حضور داوران بین المللی، در طی ۶ ماه انجام پذیرفت که در نتیجه، تلاش مستمر متخصصان توانمند شرکت پتروشیمی نوری ، برای اولین بار این موفقیت بین المللی و مهم را برای مجموعه بزرگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس به ارمغان آورد.
سطوح اصلی جوایز این رقابت بزرگ بین المللی عبارتند از:
جایزه ۳ ستاره: best practice در کشور
جایزه 4 ستاره: best practice در منطقه
جایزه 5 ستاره: best practice بین المللی (Excellent)
جایزه 6 ستاره: best practice بین المللی (Outstanding)
جایزه 7 ستاره: best practice بین المللی (World Class)
0
7 ماه پیش
#624 نقل قول
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، آئین تجلیل از یکصد برند برتر کشور در سال 1402 با هدف شفاف سازی فضای کسب و کار و با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، دولت و وزارت صمت، مسئولان وزارتخانه ها، فعالین اقتصادی و مدیران شرکت های بزرگ ایران، تیرماه امسال در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
این رویداد بزرگ ملی هر ساله با هدف ایجاد بستر مناسب برای شناخت شاخص های نوین برندسازی و تغییرات آن در افزایش فروش،ارائه تصویری روشن از بنگاه های اقتصادی کشور علمی تر کردن فضای تصمیم گیری مدیران شرکت ها برگزار می گردد.
بنابراین گزارش شرکت پتروشیمی نوری که در گروه شاخص مسئولیت اجتماعی،برند سازی و رهبری بازار در این جایزه شرکت کرده بود توانست بر اساس ارزیابی های انجام شده و فعالیت های شایسته و اقدامات موثر خود در این حوزه، تندیس زرین مراسم ، لوح تقدیر تعهد به کیفیت برند سازمانی و همچنین مقام پنجم در بین صد برند برتر ایران را کسب نماید.
گفتنی است در این مراسم از تلاش ها و مشارکت های متعهدانه مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری در زمینه ترویج اندیشه تولید ناب و برند سازی جهانی با اهداء لوح سپاس و دو گواهینامه معتبر ملی و بین المللی تجلیل به عمل آمد.
0
7 ماه پیش
#625 نقل قول
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی نوری، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی نوری، با حضور ارکان مجمع و ‏به ‏ریاست جناب آقای مرتضی رحیمیان سرای و حضور 86.6 درصد سهامداران در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.
در این مجمع، مدیرعامل پتروشیمی نوری به ارائه گزارشی از دستاوردهای این مجتمع در سال مالی 1401 پرداخت و ‏گفت: ‏نوری موفق شد در سال 1401، مقدار ۴ میلیون و 867 هزار و 997 تن تولید محصول و تقریبا به همین میزان فروش را به ثبت برساند که این مقدار، 109 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی مجتمع بوده است.‏
مهندس صانعی به بیان آماری از سودآوری دلاری این مجتمع پرداخت و گفت: در سال مالی 1401، سود عملیاتی دلاری نوری ‏332 میلیون و 897 هزار و 449 دلار، و همچنین سود خالص دلاری شرکت ‏به 412 میلیون و 452 هزار ‏و 758 دلار رسید.‏
مدیرعامل پتروشیمی نوری همچنین درباره سودآوری ریالی این مجتمع، اظهار داشت: نوری توانست در سال 1401، مقدار 95 هزار و 616 میلیارد ‏و ‏‏304 میلیون ریال سود عملیاتی و همچنین 118 هزار و 286 میلیارد ‏و ‏‏250 میلیون ریال سود خالص را ثبت ‏نماید.
وی در بخش پایانی این گزارش، با برشمردن اقدامات شرکت پتروشیمی نوری در سال1401، مهم ترین آنها را ثبت بالاترین رکورد تولید در طول حیات پتروشیمی نوری با 109 درصد طراحی، درامد ارزی حدود 1،488،000،000 دلار که 12 درصد درآمد ارزی کل 62 شرکت پتروشیمی فعال در کشور، دریافت تندیس و لوح صنعت برگزیده سبز کشور از سازمان محیط زیست، کسب رتبه 12 و دریافت عنوان شرکت پیشرو در بین صد شرکت برتر ایران، کسب عنوان مدیر برتر انرژی کشور از سازمان مدیریت صنعتی، سازمان استاندارد، دریافت تنها جایزه تندیس بلورین EFQM از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، دریافت تندیس طلایی دو ستاره جایزه ملی مدیریت انرژی برای بار دوم، دریافت تندیس سیمین جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D ، دریافت گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS ، دریافت عنوان صادرکننده برتر استان بوشهر،کسب عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر استان، دریافت جایزه "تندیس طلایی" و عنوان "شرکت برتر در نوآوری" در اولین همایش پتروفن، دریافت جایزه "نوآوری دیجیتال" در سطح صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دریافت عنوان "مدیر نو آور" شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دریافت تندیس برنزین ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال و دریافت تقدیرنامه اهتمام به رهبری دیجیتال در ششمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال دانست.
در ادامه گزارش حسابرس قرائت شد و صورت‌های مالی با اکثریت آرا به تصویب رسید و همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به ‏عنوان روزنامه رسمی این شرکت برای سال مالی 1402تصویب شد.‏
همچنین بودجه مسئولیت اجتماعی نوری برای سال 1402به مبلغ 500 میلیارد ریال تصویب شد.‏
در پایان این مجمع به ازای هر سهم نوری، 1،320 تومان سود به تصویب رسید .
0
7 ماه پیش
#626 نقل قول
بدین وسیله از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 20/ 04 / 1402 در محل استان بوشهر، شهر عسلویه به آدرس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت پتروشیمی نوری (سهامی عام) برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانده و یا از طریق الکترونیکی به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نمایند.

دستور جلسه:
1- استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 / 12 / 1401
2- بررسی و تصویب صورتهای مالی عملکرد سال مالی منتهی به 29 / 12 / 1401
3- انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال 1402 و تعیین میزان حق الزحمه ایشان
4- تعیین روزنامه/ روزنامه های کثیرالانتشار جهت نشر آگهی های رسمی شرکت
5- تقسیم سود قابل تخصیص
6- تعیین حق حضور اعضاء غیرموظف هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 29 / 12 / 1402
7- تعیین پاداش اعضاء هیات مدیره
8- سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است.

نحوه حضور در جلسه (حضوری یا الکترونیکی):
مجمع بصورت (حضوری یا الکترونیکی) برگزار می گردد. سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع شرکت کنند از تاریخ 19/04/1402 به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور، سوالات خود را مطرح نمایند.
با عنایت به اینکه رای گیری صرفا به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد، لذا خواهشمند است با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، این شرکت را در برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1401 یاری فرمایید.

برگزار کننده و فراهم کننده زیرساخت الکترونیکی: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)


هیات مدیره شرکت پتروشیمی نوری-سهامی عام



***

بدین وسیله از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد در جلسه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت که در ساعت 12:00 روز سه شنبه مورخ 20/ 04 / 1402 در محل استان بوشهر، شهر عسلویه به آدرس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت پتروشیمی نوری (سهامی عام) برگزار می‌گردد، حضور به هم رسانده و یا از طریق الکترونیکی به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نمایند.

دستور جلسه:
1- تصویب اساسنامه شرکت منطبق بر اساسنامه نمونه شرکت های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار
2- سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

نحوه حضور در جلسه (حضوری یا الکترونیکی):

مجمع بصورت (حضوری یا الکترونیکی) برگزار می گردد. سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع شرکت کنند از تاریخ 19/04/1402 به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور، سوالات خود را مطرح نمایند.
با عنایت به اینکه رای گیری صرفا به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد، لذا خواهشمند است با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، این شرکت را در برگزاری مجمع عمومی فوق العاده یاری فرمایید.

برگزار کننده و فراهم کننده زیرساخت الکترونیکی: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)
0