يكشنبه, 9 اردیبهشت 1403 12:03:28 ب.ظ

اخبار و شنیده ها بنیادی نوری 401

7 ماه پیش
#627 نقل قول
باسلام خدمت دوستان سهم نوری سهم خوبی هستش یک موضوع خواستم خدمت دوستان عرض کنم چنانچه در تصمیم گیری در مورد خرید سهام سر در گم هستین سهم ((وسالت ))۵ مهر ماه تقسیم سود سالیانه دارد سهم وسالت در طول یک ماه گذشته منفی نبود و آینده درخشانی دارد سهم وسالت در طول چند روز آینده دست نیافتنی میشود این پیام بیشتر مختص افرادی هست که تو ضرر بورس هستن تا بتوننند ضرر خودشونو جبران کنند.
0
7 ماه پیش
#628 نقل قول
توليد و فروش
کليه مبالغ به ميليون ريال است
شرح
  از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
  اصلاحات
  از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ (اصلاح شده)
  دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
  از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
  از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
  وضعيت محصول-واحد
نام محصول
  توليد
برش سبک
  تن
  ۰
کادر توضیحات در مورد اصلاحات
اطلاعات مندرج در ستون اصلاحات مربوط به اصلاح و نهایی شدن مبالغ فروش محصولات از ابتدای سال بوده که بدین ترتیب اصلاح می گردد.
کادر توضیحی مربوط به اطلاعات دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
به دلیل عدم امکان تفکیک مقادیر تولید به فروش های داخلی و صادراتی، تمامی مقادیر تولید در بخش داخلی گزارش گردیده است. به دلیل عدم وجود نرخ قطعی خوراک، در جدول خوراک صرفا مقادیر خریداری شده لحاظ گردیده است
کادر توضیحی مربوط اطلاعات تجمعی از ابتدای سال تا پایان مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
0
7 ماه پیش
#629 نقل قول
#نوری که از بهمن تا اواسط اردیبهشت ماه بیش از 70 درصد بازدهی مثبت داد و از محدوده 8,600 تومان به بالاتر از 14,800 تومان رسیده بود، اکنون در حدود 13,800 تومان 0,6 درصد منفی دنبال می شود. از نیمه دو ...
0
7 ماه پیش
#630 نقل قول
#نوری . پتروشيمی نوری (بازار دوم بورس)

#تحلیل_تکنیکال  

👨‍💻 تحلیلگر: محمد اکبرنژاد از باشگاه تکنیکال آرکا تحلیل

📉 نوری پس از برخورد به مقاومت ذکر شده توان عبور از سطح مقاومتی را نداشت و به کف کانال چند ساله خود برگشت.

✅ نوری مجددا به سطح 15،000 تومانی رسیده است که درصورت عبور از این سطح به سمت میدلاین کانال در محدوده قیمتی 18،000 تومان حرکت خواهد داشت.
0
7 ماه پیش
#631 نقل قول
📢 #نوری
که از بهمن تا اواسط اردیبهشت ماه بیش از 70 درصد بازدهی مثبت داد و از محدوده 8,600 تومان به بالاتر از 14,800 تومان رسیده بود، اکنون در حدود 13,800 تومان 0,6 درصد منفی دنبال می شود.
از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان تیر ماه شاهد اصلاح قیمتی آن تا محدوده 11 هزار تومان بودیم اما از ابتدای مرداد ماه این سهم #شیمیایی روند صعودی جدیدی را آغاز کرد و تا توانست فاصله خود را با سقف تاریخی اش کاهش داد.

0
7 ماه پیش
#632 نقل قول
#تحلیل_تکنیکال  

👨‍💻 تحلیلگر: محمد اکبرنژاد از باشگاه تکنیکال آرکا تحلیل

📉 نوری پس از برخورد به مقاومت ذکر شده توان عبور از سطح مقاومتی را نداشت و به کف کانال چند ساله خود برگشت.

✅ نوری مجددا به سطح 15،000 تومانی رسیده است که درصورت عبور از این سطح به سمت میدلاین کانال در محدوده قیمتی 18،000 تومان حرکت خواهد داشت.
0
7 ماه پیش
#633 نقل قول
#نفت در بازارهای جهانی

🔷 طی هفته گذشته، قیمت هر بشکه نفت برنت در محدوده  89.8-94  دلار معامله شد و در نهایت با قیمت 94 دلار بسته شد.

🔷 قیمت نفت طی هفته گذشته به روند صعودی خود ادامه داد. به نظر می رسد 3 عامل کلیدی موجب این صعود قیمت متوالی شده است. داده های خوب اقتصاد چین، انعطاف اقتصاد آمریکا و از همه مهم تر کاهش تولید عربستان و روسیه

🔷 رشد شاخص خرده فروشی در چین در ماه آگوست 4.6 درصد بود( نظر سنجی ها انتظار 3 درصد داشتند) که بهتر از انتظار بود و با اعلام بانک مرکزی چین مبنی بر کاهش 25. درصدی نرخ ذخیره قانونی(سیاست انبساط پولی) ، احتمال احیای اقتصادبزرگترین مصرف کننده نفت افزایش یافته و باعث افزایش تقاضا در بازار نفت شد.

🔷 اعلام ادامه کاهش 1 میلیون بشکه ای در تولید نفت عربستان(در روز) و همچنین کاهش 300 هزار بشکه ای در نفت روسیه، گمانه زنی هامبنی بر کسری روزانه 2 میلیون بشکه ای در روز در بازار نفت در کوارتر چهارم را افزایش داده و با توجه به کسری ذخایر رزرو نفت در آمریکا، حساسیت بازار بسیار بالا رفته و معامله گران انتظار ادامه افزایش قیمت را دارند.

#شپنا #شتران #شبندر #شاوان #شراز #شبریز #شستا #تاپیکو #نوری #بوعلی
0
7 ماه پیش
#634 نقل قول
#نوری در تلاش است تا خود را بالا بکشد. اکنون این سهم با حضور حدود 90 درصدی حقیقی ها هم در بخش خرید و هم فروش در محدوده 14,200 تومان 0,3 درصد مثبت داد و ستد می شود.
سهمی که از بهمن تا اواسط اردیبهشت ماه از محدوده 8,600 تا 14,800 تومان صعود کرد و تا ابتدای مرداد ماه شاهد اصلاح قیمتی آن به محدوده کمتر از 11 هزار تومان بودیم. اما از اوایل مرداد ماه بازی برای این نماد عوض شد و روند صعودی قوی دیگری را در پیش گرفت و تا کنون خود را به سطوح فعلی رسانده است.
بازدهی دو ماهه اخیر نوری بیش از 30 درصد است.
0
7 ماه پیش
#635 نقل قول
#نوری

ارزش بازار : 127 همت
قیمت هر سهم: 141000 ريال
میانگین حجم ماهانه معاملات: 1.3 میلیون سهم
سهامدار عمده: فارس
سهامداران کمتر از یک درصد: 10%

محصولات اصلی:  رافينيت، پارازایلین، برش نفتی

خوراک اصلی: میعانات گازی

سهم مواد اولیه از بهای تمام شده: 95%

نسبت P.ettm با گزارش بهار 1401 : 9.2
نسبت P.ettm با گزارش بهار1402 : 11.1
نسبت P.e انتظاری با گزارش تابستان1402: 8.5

پتروشیمی نوری، 13.9همت موجودی کالای ساخته شده در پایان خرداد ماه داشته است. با توجه به سطح موجودی مواد، افزایش نرخ پایه بورس کالا می تواند منجر به بهبود حاشیه سود در گزارش فصل تابستان شود.

این شرکت در پاییز 1401 عملکرد بسیار ضعیفی داشته که به علت ریزش نرخ ها و قیمت ها بوده و با متعادل شدن شرایط، طبعا سود پاییز 1402 نیز می تواند منجر به تقویت p.e شود چون عدد قابل تحقق بسیار بهتر از پاییز سال قبل است.
0